مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-07اقتصادي

زوج های زنجانی در انتظار یاری هم استانی های مهربان


معاون مشارکت های مردمی و مراکز غیردولتی بهزیستی استان زنجان، گفت: با وجود وضعیت سخت اقتصادی، مردم همیشه در کارهای خیر پیش قدم بودند.

- ایسنا/زنجان معاون مشارکت های مردمی و مراکز غیردولتی بهزیستی استان زنجان، گفت: با وجود وضعیت سخت اقتصادی، مردم همیشه در کارهای خیر پیش قدم بودند.

نعمت ملکی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با حلقه پویش وصل، اظهار کرد: حلقه پویش وصل که در زمینه تهیه جهیزیه برای زوج هایی که برای تهیه آن با مشکل روبه رو شده اند در سراسر کشور برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این پویش از 9 آذرماه تا 9 دی ماه امسال به مدت یک ماه اجرا می شود که در کل کشور 27 هزار زوج جوان و در استان 650 زوج در صف دریافت جهیزیه هستند.

این مسئول بیان کرد: در این روزها مردم با مشکلات اقتصادی روبه رو هستند، ولی مردم زنجان همیشه و در هر زمینه ای همراه بوده و کمک کرده اند و ما به اینکه مردم زنجان در این مرحله ما را در تهیه جهیزیه همراهی خواهند کرد، امیدوار هستیم.

ملکی گفت: ادارات بهزیستی در سطح استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم هستند.

وی در رابطه با راه های کمک های نقدی، خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به کمک نقدی دارند، می توانند از طریق شماره حساب مشارکت های مردمی بهزیستی نزد بانک توسعه تعاون 210091434524111 شماره کارت 5029081010321806 و یا شماره گیری *


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج های زنجانی در انتظار یاری هم استانی های مهربان

زوج های زنجانی در انتظار یاری هم استانی های مهربان