مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-07سياسي

4 هزار شرکت دانش بنیان طی 15 سال فعال شدند


وزیر علوم با بیان اینکه یکی از سیاست های این وزارتخانه توسعه پارک های علم و فناوری و مراکز رشد است، اظهار داشت: این وزارتخانه موفق شد طی 15 سال اخیر افزون بر چهار هزار شرکت دانش بنیان را تحت پوشش خود قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم در دیدار با جامعه دانشگاهی تربت حیدریه با بیان اینکه با ایجاد و توسعه مراکز رشد و پارک های علم و فناوری به سمت کاربردی کردن نتایج تحقیقات و پژوهش هستیم افزود: بر این اساس هم اکنون 197 مرکز رشد و 42 پارک علم و فناوری در کشور فعال هستند.

وی ادامه داد: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می شود که همگان بدانند در رژیم گذشته کشور توسط دانش آموختگان خارجی اداره می شد اما بعد از انقلاب تربیت نیروی انسانی یکی از اهداف اصلی توسعه آموزش عالی کشور قرار گرفت و اکنون تمام مناصب به دانش آموختگان دانشگاه های خودمان واگذار می شود و اگر مسئولی هم دارای تحصیلات خارجی است پایه اصلی تحصیلاتش، داخلی است.

وزیر علوم، خاطرنشان کرد: امروز اگر مردم فرزندانشان را برای ادامه تحصیل به ما می سپارند به واسطه اعتمادی است که به ساختار آموزش عالی دارند و لذا این اعتماد برای ما مسئولیت شرعی و قانونی به همراه می آورد تا به وظایف خود به نحو مطلوب عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار شرکت دانش بنیان طی 15 سال فعال شدند

4 هزار شرکت دانش بنیان طی 15 سال فعال شدند