مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:202019-12-07اقتصادي

تولید 20 درصد نیاز نخ پنبه ای کشور در درجزین


20 درصد نیاز کشور به پارچه های پیراهنی ، با نوسازی و بازسازی و آموزش نیروی انسانی قدیمی ترین واحد بافندگی استان سمنان تامین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای استان سمنان ، مدیر کارخانه بافندگی سمنان گفت : ظرفیت تولید سالانه این واحد با 70 نفر اشتغال در 3 نوبت کاری به یک میلیون و 200 هزار متر پارچه با نخ صد در صد پنبه رسیده است.

کامران اندایش افزود : با بهره گیری از مواد اولیه داخلی و 40 دستگاه با فناوری به روز صنعت نساجی جهان سرعت تولید در دو سالن این واحد صنعتی ارتقاء یافته و قادر است 12 هزار متر پارچه در ماه با تنوع بیش از یکهزار طرح و رنگ تولید کند.

به گفته وی ، امسال به منظور توجه عملی به شعار رونق تولید، تمرکز واحد فروش این کارخانه برای جلوگیری از واردات بی رویه اجناس بی کیفیت، دور شدن از حواشی صادارات و تامین نیاز تولیدی های پیراهن مردانه با برند معتبر در داخل کشور بوده است.

این کارآفرین صنعت نساجی استان افزود : تولید بر اساس خواست مشتری در این واحد به حدی ارتقاء یافته که در اصطلاح بازرگانی داخلی به مرز سفارش ناب رسیده است یعنی خریدار حق دارد علاوه بر اظهار نظر در پیش تولید، حین آماده سازی سفارش هم طرح پارچه و رنگ بندی تاری و پودی را تغییر دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 20 درصد نیاز نخ پنبه ای کشور در درجزین

تولید 20 درصد نیاز نخ پنبه ای کشور در درجزین