مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:202019-12-07ورزشي

صادقیان: باشگاه تراکتور برنامه ای برای قطع همکاری با دنیزلی ندارد


مدیرعامل تراکتور در واکنش به خبرهای غیررسمی در مورد برکناری سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، گفت: بحث انتخاب جایگزین برای آقای دنیزلی را تکذیب می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عملکرد ضعیف تراکتور در هفته های اخیر باعث نارضایتی هواداران و کادر مدیریتی این تیم شده است.

سرخپوشان تبریزی که در ابتدای فصل با آوردن مصطفی دنیزلی و ادامه خریدهای بزرگ خود قصد داشتند مدعی نخست قهرمانی باشند در بازی های اخیر نتایج ضعیفی کسب کردند تا در پایان هفته سیزدهم با دو بازی کمتر، 18 امتیازی شده و در رده هشتم جدول قرار بگیرند.

تراکتور در چهار بازی آخر خود در لیگ برتر تنها یک امتیاز گرفته تا شایعاتی درباره اخراج سرمربی ترک تبار این تیم منتشر شود.

با این حال مصطفی دنیزلی باز هم قول قهرمانی می دهد.

وی در این باره بارها در نشست های خبری صحبت داشته و اذعان کرده است: من هرگز در دوران مربیگری ام قول قهرمانی نداده ام اما امسال قول می دهم تراکتور را قهرمان کنم.

جمله ای که پس از تساوی پنجشنبه گذشته این تیم مقابل شاهین شهرداری بوشهر دیگر خریدار نداشت تا احتمال تغییر در کادر فنی این تیم افزایش پیدا کند.

غلامرضا صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره جلسه با مصطفی دنیزلی برای تصمیم گیری در خصوص آینده کادرفنی این باشگاه اظهار داشت: ما هر روز با هم جلسه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادقیان: باشگاه تراکتور برنامه ای برای قطع همکاری با دنیزلی ندارد

صادقیان: باشگاه تراکتور برنامه ای برای قطع همکاری با دنیزلی ندارد