مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:452019-12-07اقتصادي

آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی تامین مسکن در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی تامین مسکن در چهارمحال و بختیاری امروز آغاز شد و به مدت 3 روز ادامه دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی تامین مسکن در چهارمحال و بختیاری امروز آغاز شد و به مدت 3 روز ادامه دارد.

داریوش حسینی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت نام طرح اقدام ملی در چهارمحال و بختیاری ساعت 10 صبح همزمان در استان های همدان، یزد، خوزستان و کرمانشاه آغاز شد.

حسینی با اشاره به ساخت 2100 واحد مسکن در طرح اقدام ملی در سطح استان، گفت: از این تعداد، 1000 واحد تعهد راه و شهرسازی و 1100 واحد تعهد بنیاد مسکن خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ثبت نام تنها از طریق سامانه tem.

mrud.

ir امکان پذیر خواهد بود.

وی در خصوص شرایط متقاضیان در این طرح، افزود: در این طرح شروط اصلی تاهل فاقد مالکیت خصوصی، عدم استفاده از امکانات دولتی از قبیل زمین، آپارتمان یا تسهیلات ویژه یارانه دار و داشتن 5 سال سابقه سکونت در شهر لحاظ شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: توانایی تامین هزینه ساخت مسکن به غیر از تسهیلات بانک و امکان سپرده گذاری 300 میلیون ریال در بانک مسکن به منظور اطمینان از توانایی متقاضی از دیگر شرط های ثبت نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی تامین مسکن در چهارمحال و بختیاری

آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی تامین مسکن در چهارمحال و بختیاری