مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:402019-12-07سياسي

بگو «انتخابات مهندسی شده» و 6 سال بی تدبیری را بپوشان!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جمهوری اسلامی که در آن سال حامی هاشمی رفسنجانی بود و سپس به تدریج به مدعیان تندرو اصلاحات نزدیک شد، - یک روزنامه حامی دولت ادعا کرد: سال 84 انتخابات را مهندسی کردند و نتیجه اش احمدی نژاد شد؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جمهوری اسلامی که در آن سال حامی هاشمی رفسنجانی بود و سپس به تدریج به مدعیان تندرو اصلاحات نزدیک شد، در یادداشتی نوشت: واژه مهندسی انتخابات در سال 84 و انتخابات ریاست جمهوری نهم از زبان چند نفر از چهره های شاخص اصول گرا برای نخستین بار مطرح شد.

اینکه در عمل چگونه این مهندسی اعمال شد و متولی آن چه افراد و نهاد هایی بودند، کاملا روشن نیست، ولی هرچه بود حاصل کار، ریاست جمهوری احمدی نژاد شد.

این روزنامه می افزاید: نگاهی به صحنه انتخابات پیش رو و نحوه ثبت نام بعضی افراد به ویژه در شهرستان ها که با ساز و دهل و لشکرکشی همراهان صورت گرفته، خلاف قانون و تبلیغات زودهنگام است و باید با آن برخورد شود، ولی یک تحلیلگر سیاسی را به سمت و سوی نقشه راه برای مهندسی انتخابات هدایت می نماید که هدف آن تشکیل مجلس با اکثریت مطلق یک جناح و در پی آن انتخاب یک رییس جمهور مثل احمدی نژاد، اما ارتقاء داده شده، خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بگو «انتخابات مهندسی شده» و 6 سال بی تدبیری را بپوشان!

بگو «انتخابات مهندسی شده» و 6 سال بی تدبیری را بپوشان!