مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:302019-12-07بين الملل

هشدار درباره احتمال بی ثباتی اروپا پس از برگزیت


در بحبوحه نگرانی های فزاینده درباره بروز خشونت های قومی - ملی گرایانه در اروپا پس از برگزیت، کارشناسان هشدار دادند نادیده گرفتن همبستگی اروپا بسیار نگران کننده است - به نقل از روزنامه ایندیپندنت: در بحبوحه نگرانی های فزاینده درباره بروز خشونت های قومی - ملی گرایانه در اروپا پس از برگزیت، کارشناسان هشدار دادند، نادیده گرفتن همبستگی اروپا در بحث های درباره انتخابات برگزیت بسیار نگران کننده است.

ایندیپندنت در گزارشی به قلم دیوید کیز (David Keys) در پایگاه اینترنتی خود نوشت: بر اساس یک بررسی جدید، به طور قطع مهم ترین جنبه بحث فعلی انتخابات سراسری درباره برگزیت تقریباً به طور کامل نادیده گرفته می شود.

بررسی همه پوشش های خبری در روزنامه ها و شبکه های تلویزیونی خبری نشان می دهد تاکنون فقط در حدود سه درصد اخبار مربوط به برگزیت به این موضوع اشاره شده است که جدا شدن انگلیس از اتحادیه اروپا چگونه ممکن است امنیت و ثبات آینده اروپا را تحت تاثیر قرار دهد.

دیوید دیکن، کارشناس رسانه های انگلیس، از ”مرکز تحقیق ارتباطات و فرهنگ“ دانشگاه لاف بورو، که این بررسی را انجام می دهد، گفت: ”با وجود این واقعیت که این مسئله یکی از مهم ترین مسائل مربوط به برگزیت است، اما همچنان مسئله ای بزرگ در انتخابات برگزیت است که کسی مایل به بحث درباره آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره احتمال بی ثباتی اروپا پس از برگزیت

هشدار درباره احتمال بی ثباتی اروپا پس از برگزیت