مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:102019-12-07اقتصادي

گردشگری کشاورزی تهدید نیست


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با بیان این که «گردشگری کشاورزی» به معنای رها کردن کشاورزی و تکیه به گردشگری نیست، گفت: مسئولان حوزه کشاورزی نباید گردشگری را به عنوان تهدید نگاه کنند چرا که گردشگری راهکار توسعه و تنوع منبع درآمد کشاورزی است.

- ایسنا/یزد معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با بیان این که گردشگری کشاورزی به معنای رها کردن کشاورزی و تکیه به گردشگری نیست، گفت: مسئولان حوزه کشاورزی نباید گردشگری را به عنوان تهدید نگاه کنند چرا که گردشگری راهکار توسعه و تنوع منبع درآمد کشاورزی است.

ولی تیموری در جمع تشکل های گردشگری استان یزد اظهار کرد: هرچند گردشگری به عنوان محور توسعه و مزیت این کشور در نظر گرفته می شود ولی هنوز به عزمی ملی در این باره نرسیده ایم و این در حالی است که باید گردشگری را به عنوان راهکار نجات اقتصادی و اجتماعی کشور بپذیریم.

وی در رابطه با گردشگری کشاورزی به عنوان یکی از انواع گردشگری رو به فزونی در جهان نیز اشاره کرد و با بیان این که گردشگری یکی از راهکارهای توسعه و تنوع منبع درآمد کشاورزی محسوب می شود، گفت: گردشگری کشاورزی به معنای رها کردن کشاورزی و تکیه به گردشگری نیست بلکه کشاورز در کنار کشاورزی از محل گردشگری نیز درآمدزایی خواهد داشت و علاوه بر برخورداری از محصولات خود از مزایای بازدید و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری کشاورزی تهدید نیست

گردشگری کشاورزی تهدید نیست