مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 05:562019-12-07بين الملل

استفاده از «آیفون» برای رییس جمهور آمریکا ممنوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ ،رییس جمهور ایالات متحده، در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسانه در خصوص استفاده وی از تلفن شخصی در توییتر خود نوشت: - سی ان ان با استناد به مقامات سابق و مقامات اطلاعاتی گزارش داد که ترامپ همچنان از تلفن همراه شخصی خود که وی قبل از تصدی مقام خود داشت، برای تماس ها استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، دونالد ترامپ ،رییس جمهور ایالات متحده، در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسانه در خصوص استفاده وی از تلفن شخصی در توییتر خود نوشت: این ها اطلاعات و پیام های کاملاً نادرستی هستند.

چند سال است که تلفن همراه شخصی ندارم.

من فقط از تلفن هایی استفاده می کنم که اجازه استفاده از آن توسط دولت صادر شده باشد.

به نقل از اسپوتنیک، روز شنبه، سی ان ان با استناد به مقامات سابق و مقامات اطلاعاتی گزارش داد که ترامپ همچنان از تلفن همراه شخصی خود که وی قبل از تصدی مقام خود داشت، برای تماس ها استفاده می کند.

خاطرنشان می شود که این موضوع در مورد تماس های صورت گرفته در چند هفته گذشته، علی رغم هشدار های مکرر مبنی بر اینکه چنین عملی ممکن است باعث شود در مقابل سرویس های خارجی آسیب پذیر باشد نیز صدق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از «آیفون» برای رییس جمهور آمریکا ممنوع است

استفاده از «آیفون» برای رییس جمهور آمریکا ممنوع است