مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 05:352019-12-07اجتماعي

هوای کردستان برفی می شود


کارشناس هواشناسی در کردستان، گفت: به علت سرد بودن هوا طی هفته جاری، نوع بارش ها به ویژه در مناطق سرد سیر و کوهستانی به شکل برف است.

- ایسنا/کردستان کارشناس هواشناسی در کردستان، گفت: به علت سرد بودن هوا طی هفته جاری، نوع بارش ها به ویژه در مناطق سرد سیر و کوهستانی به شکل برف است.

خسرو سیف پناهی شعبانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و مدل های پیش یابی هواشناسی، از روز جمعه تا سه شنبه با استقرار سامانه بارشی بر روی سطح منطقه به تناوب شاهد ابری و مه آلود شدن آسمان، گاهی وزش باد، در بعضی ساعات بارش باران و برف، کولاک و کاهش دید در گردنه ها و ارتفاعات استان خواهیم بود.

وی افزود: انتظار داریم مقدار بارش ها از روز جمعه تا صبح یکشنبه هفته جاری و برای مناطق غربی، شمالی و تا حدی جنوبی استان همچون (مریوان، سروآباد، کامیاران، منطقه سارال، بانه ، بیجار و .

) نسبت به سایر نواحی قابل توجه تر باشد.

کارشناس هواشناسی در کردستان، بیان کرد: از ظهر یکشنبه تا روز سه شنبه هفته جاری از میزان بارش ها کاسته شده و به شکل پراکنده به ویژه برای نوار غربی استان پیش بینی می شود.

سیف پناهی شعبانی، خاطرنشان کرد: به علت سرد بودن هوا طی این مدت، نوع بارش ها به ویژه در مناطق سرد سیر و کوهستانی به شکل برف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کردستان برفی می شود

هوای کردستان برفی می شود