مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 05:252019-12-07ورزشي

برای کسب سهمیه المپیک 2020 تلاش می کنم


عضو تیم ملی کاراته ایران که طی روزهای گذشته در هفتمین و آخرین مرحله رقابت های لیگ برتر کاراته وان 2019 در اسپانیا از دور رقابت ها کنار رفت، گفت: - ایسنا/کرمانشاه عضو تیم ملی کاراته ایران که طی روزهای گذشته در هفتمین و آخرین مرحله رقابت های لیگ برتر کاراته وان 2019 در اسپانیا از دور رقابت ها کنار رفت، گفت: تمام تلاشم را برای کسب سهمیه المپیک 2020 می کنم.

سعید احمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: سال گذشته که دچار مصدومیت شدم و مدتی را از میادین دور بودم، تصمیم گرفتم یک وزن بالاتر یعنی وزن 75 کیلوگرم را امتحان کنم و در این وزن به مسابقات اعزام شدم، اما در نهایت به وزن خودم یعنی 67 کیلوگرم برگشتم، چراکه در این وزن شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک دارم و سالها در این وزن برای کشورم افتخارآفرینی کرده ام.

وی که این روزها به دعوت تیم ملی انگلیس در شهر منچستر کلاس های آموزشی برگزاری می کند، در خصوص تکرار ناکامی هایش در مسابقات کاراته وان گفت: برای حضور در آخرین مرحله این رقابت ها با هزینه شخصی به اسپانیا رفتم و هرچند نتوانستم مدال آوری داشته باشم، اما از عملکردم در این مسابقات راضی بودم.

ملی پوش کرمانشاهی کاراته ایران اضافه کرد: از شرایطی که دارم راضی هستم و فکر می کنم بعد از یکسال در وزن اصلی خودم عملکرد خوبی داشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کسب سهمیه المپیک 2020 تلاش می کنم

برای کسب سهمیه المپیک 2020 تلاش می کنم