مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 04:302019-12-07پزشكي

آمادگی کامل مراکز درمانی اردبیل برای مقابله با آنفولانزا/ فوت سه نفر در سطح استان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت:کلیه مراکز درمانی استان اردبیل باتوجه به شیوع بیماری آنفولانزا برای مقابله با این بیماری آمادگی بالایی دارند.

- محمدرضا رضایی بنا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: از مهرماه سال جاری یک هزار مراجعه به مراکز درمانی استان اردبیل به دلیل بیماری آنفولانزا انجام شده است.

وی افزود: باتوجه به وضیعت کنترل شده آنفولانزا در استان اردبیل در اکثر موارد مراجعه به مراکز درمانی به علت بیماری فوق، اقدامات درمانی به صورت سرپایی انجام می شود و داروهای مورد نیاز برای این بیماران در داروخانه های منتخب استان در دسترس است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر 100 بیمار به دلیل آنفولانزا در مراکز درمانی استان بستری هستند و وضعیت بالینی مناسبی دارند.

رضایی بنا تصریح کرد: مراکز درمانی استان در آمادگی کاملی هستند و باتوجه به اقدامات انجام شده مشکلی در بیمارستان ها در حوزه پذیرش و درمان این بیماری مسری نداریم.

وی بیان کرد: این بیماری که به آنفلوانزای فصلی معروف است نه تنها در کشور ما بلکه در چندین کشور منطقه هم مشاهده شده است.

وی اظهار کرد: بیماری آنفولانزا در استان اردبیل تا کنون سه فوتی داشته که هر سه مورد در شهرستان اردبیل اتفاق افتاده به طوری که دو بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل مراکز درمانی اردبیل برای مقابله با آنفولانزا/ فوت سه نفر در سطح استان

آمادگی کامل مراکز درمانی اردبیل برای مقابله با آنفولانزا/ فوت سه نفر در سطح استان