مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 23:402019-12-06اقتصادي

تعطیلی 3 شعبه بانکی در فیروزآباد


سه شعبه از بانک های تجارت، ملی و رفاه کارگران در فیروزآباد تعطیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، مدتی است تعطیلی شعبه بانک تجارت روزبه، شعبه بانک ملی روزبه و رفاه کارگران شعبه امام خمینی شهرستان فیروزآباد موجب گلایه مندی مردم، اصناف و مسؤولان این شهرستان شده است.

در شهرستان فیروزآباد تنها دو شعبه ی بانک تجارت وجود داشته که با تعطیلی یکی از بانک تجارت شعبه ی روزبه، چهار شعبه ملی وجود داشته که با تعطیلی شعبه روزبه و دو شعبه بانک رفاه کارگران بوده که با تعطیلی یکی از شعب بانام شعبه امام خمینی همراه بوده است که ظاهراً شعب باقی مانده برای شهرستان و پاسخگویی به مردم کافی نمی باشد.

یک شعبه بانک تجارت یا رفاه کارگران نمی تواند پاسخگوی شهرستان کهن و با قدمتی دیرینه مانند فیروزآباد باشد، درحالی که با افزایش جمعیت باید شعب دیگری جهت خدمات بانکی به مردم راه اندازی می شد اما متأسفانه اخیراً تعطیلی شعب بانکی بیش از 15 یا 20 سال قدمت موجب شده امور بانکی و خدمات بانکی دشوارتر شود.

تعطیلی شعب بانک ملی، تجارت و رفاه کارگران با توجه به موقعیت های خاص و وجود آن در بازار اصلی این شهرستان اصناف و شهروندان این شهرستان را با مشکل روبرو کرده و مابقی شعب در این شهرستان با موقعیت فعلی باوجود ازدحام و فاصله بازار به شعب فعلی پاسخگویی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 3 شعبه بانکی در فیروزآباد

تعطیلی 3 شعبه بانکی در فیروزآباد