مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 18:052019-12-06ورزشي

رایکا بابل به تیم های آخر جدول لیگ یک فوتبال اضافه شد


تیم فوتبال رایکا بابل با هدایت هادی شکوری بازیکن سابق تیم استقلال تهران پس ازکسب چند نتیجه دلخواه، باقبول شکست خانگی فرصت صعود به میانه جدول لیگ را از دست داد و به آخر جدول اضافه شد.

- بابل-تیم فوتبال رایکا بابل با هدایت " هادی شکوری" بازیکن سابق تیم استقلال تهران پس ازکسب چند نتیجه دلخواه، باقبول شکست خانگی فرصت صعود به میانه جدول لیگ را از دست داد و به آخر جدول اضافه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم رایکا بابل در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور شامگاه جمعه در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان تیم ملوان بندرانزلی بود ودر نهایت نتیجه این مسابقه را به میهمان ته جدولی خود باخت تا فرصت صعود به میانه جدول را از دست بدهد.

بابلی ها که برای کسب این پیروزی تدارک زیادی دیده بودند وحتی بازی این دو تیم شمالی فوتبال کشور از سیمای مازندران نیز به طور زنده پخش شده بود، برای شاگردان هادی شکوری خوش یمن نبود.

تیم میزبان که برای فرار ازانتهای جدول حساب ویژه برای کسب 3 امتیاز این بازی خانگی باز کرده بود، از همان ابتدا با حمایت حدود سه هزار هواداران بابلی بازی را با انگیزه وهجومی ته جدولی خود آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایکا بابل به تیم های آخر جدول لیگ یک فوتبال اضافه شد

رایکا بابل به تیم های آخر جدول لیگ یک فوتبال اضافه شد