مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 17:452019-12-06بين الملل

رویکرد بحران آفرینی صهیونیست ها در لبنان محکوم به شکست است


وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان گفت: رژیم صهیونیستی سعی دارد بحران داخلی خود را با بحران آفرینی به دیگر کشورها صادر کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان گفت: رژیم صهیونیستی سعی دارد بحران داخلی خود را با بحران آفرینی به دیگر کشورها صادر کند.

جبران باسیل در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک افزود : لبنان مخالف رویکرد توطئه آمیز رژیم صهیونیستی برای تشکیل ائتلاف عربی- غربی علیه ایران است .

وی تصریح کرد : طرح های یکجانبه صهیونیست ها که هدف آن استفاده از زور است ، فقط به ایجاد مشکلات ، ویرانی بیشتر و تقویت تروریسم در منطقه منجر می شود و البته محکوم به شکست است.

باسیل افزود: مشکلات کنونی در منطقه با زور حل نمی شود بلکه راه حل این مشکلات تنها گفت وگو و میانه روی است و مقابله کردن فقط به افراطی گری منجر می شود و افراطی گری نیز به مهاجرت بیشتر، فجایع و در نهایت تروریسم منتهی می شود و این چیزی است که اسراییل آن را در منطقه تقویت می کند و تبعات آن تا روسیه، آمریکا و اروپا گسترش یافته است.

وزیرخارجه دولت پیشبرد امور لبنان تأکید کرد : رفتارهای بحران افرین اسراییل باید متوقف شود و جامعه جهانی باید جلوی این لجاجت صهیونیست ها و تلاش آنها برای خروج از مشکلات داخلی از طریق ایجاد بحران های مختلف مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد بحران آفرینی صهیونیست ها در لبنان محکوم به شکست است

رویکرد بحران آفرینی صهیونیست ها در لبنان محکوم به شکست است