مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 16:052019-12-06اقتصادي

ظرفیت بندر چابهار با اجرای فاز 2 بندر شهید بهشتی به 35 میلیون تن می رسد


با اجرای فاز 2 چابهار در مجموع به ظرفیت 35 میلیون تن خواهد رسید و این مربوط به ظرفیت همه بنادر اعم از بندرنفتی، کارگو، - فله و کانتینری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چابهار، امروز ظهر محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی کشور در حاشیه بازدید خود از بندرهای شهید کلانتری و شهید بهشتی چابهار در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: برچیدن اسکله سریع النصب چابهار که در دهه 60 با اختیارات هیئت سه نفره نصب شده بود، با همت و سرمایه گذاری دولت تدبیر و امید انجام شد و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، در جهت توسعه سواحل مکران، فاز یک بندر شهید بهشتی به بهره برداری رسیده و این بندر از همه نظر استاندارد، مجهز و با کیفیت؛ با تجهیزات روز و با ظرفیت 8 و نیم میلیون تن در حال بهره برداری است.

این مقام مسئول ادامه داد: کل ظرفیت ما در بندر کلانتری و شهید بهشتی به 11 میلیون تن خواهد رسید که این یک پیشرفت بزرگ و یکی از اهدافی است که جزو الزامات توسعه سواحل مکران بوده است و با اجرای فاز 2 چابهار در مجموع به ظرفیت 35 میلیون تن خواهد رسید و این مربوط به ظرفیت همه بنادر اعم از بندرنفتی، کارگو، فله و کانتینری است.

وی افزود: خوشبختانه بندرچابهار بزرگترین بندر کانتینر بر است و ما را در تراز کشورهای دارای بنادر پیشرفته قرار خواهد داد که الان با آبخوری که این بندر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بندر چابهار با اجرای فاز 2 بندر شهید بهشتی به 35 میلیون تن می رسد

ظرفیت بندر چابهار با اجرای فاز 2 بندر شهید بهشتی به 35 میلیون تن می رسد