مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 13:252019-12-06سياسي

داوطلبی که می خواهد با پول رای جمع کند دنبال خدمت به مردم نیست


آن نامزد انتخاباتی که از الان به آب و آتش می زند و با تطمیع و دادن پول های کلان به دنبال رای جمع کردن است قطعا انگیزه الهی ندارد و به دنبال آباد کردن دنیای خود است و  کسی که به خودش مشغول است نمی تواند  مشکلات مردم را حل کند.

- حجت الاسلام والمسلمین عبدالله امینی در خطبه های نماز جمعه مهران اظهار کرد: نمایندگی مجلس فرصتی برای خدمت و نوکری مردم و تکلیف محور است اگر کسی در خود تخصص و تعهد نمی بیند نباید به این عرصه حتی فکر کند.

وی گفت:آن نامزد انتخاباتی که از الان به آب و آتش می زند و با تطمیع و دادن پول های کلان به دنبال رای جمع کردن است قطعا انگیزه الهی ندارد و به دنبال آباد کردن دنیای خود است و کسی که به خودش مشغول است نمی تواند مشکلات مردم را حل کند.

امام جمعه ایلام با اشاره به روز دانشجو تاکید کرد: نباید استفاده از ظرفیت دانشجو ،شعاری باشد و از دانشجو در مراکز حساس نظام باید استفاده شود.

امینی گفت: چطوری زمانی که بحث جنگ و شهادت است جوان دانشجوی ما فرمانده بود ولی در پست و مسئولیت جوان ما خام و بی تجربه است.

امام جمعه مهران تاکید کرد: متاسفانه سیاست های غلط و قانون های دست و پا گیر و رانت ساز مجلس باعث فرار بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ کشور به خارج شده ، پس لازم است سیاست های اجرایی و قانوگذاری به گونه ای باشند که سرمایه گذاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبی که می خواهد با پول رای جمع کند دنبال خدمت به مردم نیست

داوطلبی که می خواهد با پول رای جمع کند دنبال خدمت به مردم نیست