مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 11:352019-12-06سياسي

وقایع شهرداری شهرکرد نیازمند ریشه یابی است


خطیب نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه آنچه در شهرداری شهرکرد رخ داده است نیازمند بررسی است، گفت: این موضوع مسئله مهمی است و باید ریشه یابی شود، هر کس در این موضوع کوتاهی کرده باید پاسخگو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد، گفت: گاهی قلم زدن ها ناآگاهانه و غیرعادلانه است، لذا توصیه می شود قلم زدن ها روشنگرانه باشد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد به مسائل پیش آمده در شهرداری شهرکرد در روزهای گذشته اشاره کرد و افزود: زمانی که شورای شهر شکل گرفت و در مقام تصمیم گیری برآمد مطالبی به آن ها گفتم که مورد توجه قرار نگرفت.

وی با بیان اینکه آنچه در شهرداری شهرکرد رخ داده است نیازمند بررسی است، ادامه داد: این موضوع مسئله مهمی است و باید ریشه یابی شود، هرکس در این موضوع کوتاهی کرده باید پاسخگو باشد.

نکونام با تاکید بر اینکه درخصوص کانون های مساجد براساس مصوبه یک سال قبل ستادی شکل گرفت که احکام را برای اعضا مشخص کرد و این احکام طی روزهای قبل به افراد حقیقی و حقوقی تفویض شد، عنوان کرد: این افراد تا زمانی که بر سر کار هستند باید براساس این احکام به وظیفه خود عمل کنند، انتخاب فرد یا افرادی در کانون های مساجد ارتباطی به اتفاقات روزهای گذشته ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقایع شهرداری شهرکرد نیازمند ریشه یابی است

وقایع شهرداری شهرکرد نیازمند ریشه یابی است