مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 11:302019-12-06سياسي

یارانه معیشتی نمی تواند برای مردم امنیت اقتصادی ایجاد کند


امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه یارانه معیشتی نمی تواند برای مردم امنیت اقتصادی ایجاد کند، گفت: مسئولان باید مطالبات مردم را جدی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی احتشام در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن تاکید بر رفع مشکلات اقتصادی مردم اظهار داشت: مردم با بصیرت کاشان در قضیه افزایش نرخ بنزین به خوبی عمل کرده و صف خود را از همان ابتدا از اغتشاشگران جدا کردند که این موضوع نشان دهنده بصیرت مردم فهیم کاشان است.

وی با بیان اینکه یارانه معیشتی نمی تواند برای مردم امنیت اقتصادی ایجاد کند، افزود: مردم به طور قطع و یقین از مسئولان مطالباتی دارند و بر همین اساس لازم است تا مسئولان مطالبات مردم را جدی بگیرند.

امام جمعه موقت کاشان ضمن انتقاد از ثبت نام برخی افراد ناکارآمد در انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: افرادی که نمی توانند حتی خانواده خود را مدیریت کنند چگونه می توانند از عهده مدیریت یک استان و یا شهرستان بر آیند.

مسئولان در کلام و عملشان دقت داشته باشند وی با بیان اینکه مجلس افرادی انقلابی، طراح و مجاهد می خواهد، گفت: برخی مسئولان اظهاراتی دارند که در شان و منزلت آنان نیست و یا عملکردی دارند که انتقادات فراوانی به آن وارد است؛ لازم است مسئولان در کلام و عملشان دقت بسیار زیادی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه معیشتی نمی تواند برای مردم امنیت اقتصادی ایجاد کند

یارانه معیشتی نمی تواند برای مردم امنیت اقتصادی ایجاد کند