مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-06سياسي

معیار تشخیص در روز قیامت عمل به حق است


امام جمعه اصفهان با اشاره به سفر رییس قوه قضاییه به اصفهان گفت: کارهای خوبی صورت گرفت و مقرر شد کمبودها بررسی شوند تا مبالغ خوبی برای اصلاح اماکن قوه قضاییه در نظر گرفته شود.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه اصفهان با اشاره به سفر رییس قوه قضاییه به اصفهان گفت: کارهای خوبی صورت گرفت و مقرر شد کمبودها بررسی شوند تا مبالغ خوبی برای اصلاح اماکن قوه قضاییه در نظر گرفته شود.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به اینکه خودم و شما را به تقوای الهی دعوت می کنم، اظهار کرد: عمل به حق را محور کارهای خود قرار دهیم زیرا عمل به حق انسان را عزیز می کند و حق را رعایت نکردن انسان را ذلیل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: وقتی به تاریخ نگاه می کنیم در می یابیم که برای نمونه فرعونیان، نمرودها، بنی عباسها و .

اگر چه به ظاهر برای مدتی عزیز بودند اما در واقعیت این گونه نبودند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه معیار تشخیص در روز قیامت عمل به حق است، گفت: امیدوارم در تمام رفتار، کردار و اعمالمان حق را رعایت کنیم.

طباطبایی نژاد با اشاره به اهمیت شکرگزاری، خاطر نشان کرد: از مواردی که باعث می شود انسان نعمت های مادی و معنوی خود را از دست بدهد شکرگزاری نکردن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیار تشخیص در روز قیامت عمل به حق است

معیار تشخیص در روز قیامت عمل به حق است