مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 10:352019-12-06اقتصادي

مشکل کارفرمایان روستایی در بیمه کارگران


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی گفت: کارفرمایان روستایی با توجه به پایین بودن توان مالی شان نمی توانند کارگران واحدهای خود را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد نظری امروز در نشست شورای هماهنگی ادارات تابعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی  با ارائه گزارشی از وضعیت آماری صندوق  اظهار داشت: هم اکنون 118 هزار نفر بیمه شده فعال در استان داریم که 41 درصد جمعیت مشمول را تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه موفقیت های فعلی صندوق ماحصل حمایت نهادهای و سازمان های دولتی بویژه ادرات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت کشور و شوراها و تلاش های کارگزاران است، گفت: البته یکسری مشکلات و نارسایی ها در روند امور وجود دارد که بیشترشان از قوانین و آیین نامه های صندوق ناشی می شوند.

نظری با اشاره به وجود واحدهای صنفی و تولیدی متعدد در روستاها، اظهار داشت: کارفرمایان روستایی با توجه به پایین بودن توان مالی شان نمی توانند کارگران واحدهای خود را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهند، برای همین انتظار دارند با بازنگری در قوانین بیمه ای کشور، امکان بهره مندی کارگران واحدهای تولیدی روستایی از بیمه اجتماعی روستاییان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کارفرمایان روستایی در بیمه کارگران

مشکل کارفرمایان روستایی در بیمه کارگران