مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 10:252019-12-06بين الملل

امروز هوانیروز هیچ آرزوی دست نیافتنی ندارد


فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما هیچ آروزی دست نیافتنی در هوانیروز نداریم، گفت: برخی از تجهیزات ما نسبت به سالیان گذشته به روز شده و  امروز بالگردها در کل شبانه روز قادر به انجام عملیات هستند و روز و شب برای آنها فرقی ندارد.

- مرکز کرمانشاه به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی بمناسبت 15 آذر، سالروز شهادت سرلشکر خلبان کشوری، در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش، با اشاره به خدمات هوانیروز در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در مقابله با منافقین در غرب کشور، گفت: هوانیروز از ابتدا تا انتهای جنگ حضوری موثر داشت.

با شروع جنگ تحمیلی و حمله رژیم بعث عراق با 12 لشکر به خاک کشورمان، حضور مقتدرانه هوانیروز در کنار سایر نیروها از جمله نیروی هوایی ارتش و پشتیبانی از یگانهای زمینی در زمین گیر کردن دشمن بسیار موثر بود.

وی به مقابله با منافقین و اشرار در مناطق مرزی کشور اشاره کرد و افزود: از طرفی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و اتفاقاتی که در برخی شهرهای کشور از جمله سنندج، کرمانشاه، پاوه، گنبد و.

از سوی گروهک ها و منافقین علیه نظام نوپای اسلامی افتاد، حضور مقتدرانه هوانیروز توانست در سرکوب آن غائله های ننگین بسیار اثر گذار باشد و اگر بگوییم که کردستان، هدیه هوانیروز به جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز هوانیروز هیچ آرزوی دست نیافتنی ندارد

امروز هوانیروز هیچ آرزوی دست نیافتنی ندارد