مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 10:152019-12-06دانش

لزوم تغییر آیین نامه ارتقای هیئت علمی پزشکی با توجه به آموزش های نوین


رییس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت گفت: با توجه به آموزش های جدید و توسعه دروس مجازی لازم است آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی نیز بازبینی شود.

- دکتر سیدعلی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تغییر احتمالی در آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاه ها گفت: آیین نامه ارتقای هیئت علمی در وزارتخانه های بهداشت و علوم توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است و اگر تغییری نیاز باشد باید در شورا صورت گیرد.

وی افزود: اما ما در هیئت ممیزه مرکزی وزارت بهداشت در حال رایزنی با همکاران در وزارت علوم هستیم که مجموعه ای از تغییرات را به صورت هماهنگ به شورا ارائه کنیم و در آنجا بررسی شود.

رییس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت گفت: دلیل این کار تغییرات حوزه های آموزشی است اکنون آموزش مجازی و شیوه های الکترونیک به دروس دانشگاهی اضافه شده اند و یا اساتید در حوزه های دانش بنیان و کارآفرینی نیز نقش دارند بنابراین باید این مسائل در ارتقای آنها نقش موثری داشته باشد که این موضوع نیاز به طرح جامع در هیئت ممیزه مرکزی دارد.

وی یادآور شد: اکنون بخشی از اساتید علوم پزشکی در بخش هایی غیر از آموزش نیز فعال هستند و باید برای ارتقای آنها این فعالیت ها مدنظر قرار گیرد که به دنبال راهکاری برای تدوین موضوع و طرح به عنوان نیازهای جدید تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تغییر آیین نامه ارتقای هیئت علمی پزشکی با توجه به آموزش های نوین

لزوم تغییر آیین نامه ارتقای هیئت علمی پزشکی با توجه به آموزش های نوین