مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 09:552019-12-06سياسي

نشست نحوه اجرای قانون احکام دایمی برنامه های توسعه برگزار شد


طی تفاهم نامه ای میان معاونت های سازمان برنامه و بودجه، این سازمان سیاستگذار اجرای ماده 11 قانون احکام دائمی برنامه توسعه 5 ساله شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه، نشست چندجانبه ای با حضور مسعود شفیعی رییس سازمان نقشه برداری کشور، امیر امینی رییس امور برنامه ریزی، نظارت و آمایش سرزمین، سید جواد قانع فر رییس امور نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانکاران، علی رضا نعمتی رییس امور استان ها و مناطق و مریم زینالی رییس مرکز توسعه سیستم ها و فناوری اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور با هدف امضای تفاهم نامه نحوه اجرای ماده 11 قانون احکام دایمی برنامه های توسعه کشور در محل این سازمان برگزار شد.

این تفاهم نامه به منظور تقسیم وظایف و مأموریت ها در مورد برنامه ها، دستورالعمل ها و استانداردهای مرتبط با نقشه و اطلاعات مکانی برگزارشد و بر اساس آن، راهبری و سیاست گذاری در سطح کلان این حوزه بر عهده سازمان برنامه و بودجه کشور و اجرای آن با سازمان نقشه برداری کشور است.

بر پایه این گزارش، همچنین استقرار زیرساخت ملی داده های مکانی در قالب ماده 23 ضوابط فنی و اجرایی توسعه دولت الکترونیک با راهبری کمیته ملی SDI به ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور و اجرا توسط سازمان نقشه برداری کشور، انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نحوه اجرای قانون احکام دایمی برنامه های توسعه برگزار شد

نشست نحوه اجرای قانون احکام دایمی برنامه های توسعه برگزار شد