مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 06:352019-12-06سياسي

دولت از ارائه کمک به زائران دریغ نمی کند


رییس دفتر رییس جمهور بر برگزاری منظم جلسات کارگروه ملی زیارت با حضور تمامی اعضا برای حل مشکلات زائران و اتخاذ تصمیمات مناسب در این زمینه تاکید کرد و گفت: - دولت در خدمت رسانی و کمک به زائران و ارائه تسهیلات و صدور مجوزهای لازم در این زمینه از هیج کمکی دریع نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی پنج شنبه شب طی سخنانی در دیدار اعضای کارگروه ملی زیارت با حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی ، با اشاره به دستور رییس جمهور برای برگزاری منظم جلسات کارگروه ملی زیارت ، تصریح کرد: با تصمیم اتخاذ شده در جلسه امروز این کارگروه سالانه 4 جلسه برگزار خواهد کرد.

واعظی با بیان اینکه تلاش اعضای کارگروه این است که با مصوبات قابل اجرا به حل مشکلات زائران کمک کرده و تسهیلات لازم برای اسکان و آرامش این عزیزان را فراهم کند، بر استفاده از ظرفیت خیرین و همچنین جذب مشارکت بخش خصوصی در انجام این وظیفه مهم و دینی تاکید کرد.

رییس دفتر رییس جمهورهمچین با اشاره به برقراری روابط خوب دولت با تولیت آستان قدس رضوی ابراز امیدواری کرد که این ارتباط موجب پیشرفت بهتر کارهای مربوط به زائران گردد.

تولیت آستان قدس رضوی نیز در این دیدار همکاری نزدیک با دولت و نهادهای دولتی در امور مربوط به آستان قدس رضوی را از توصیه های رهبر معظم انقلاب در حکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از ارائه کمک به زائران دریغ نمی کند

دولت از ارائه کمک به زائران دریغ نمی کند