مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 06:302019-12-06فرهنگي

ادامه مرور خاطرات سینمایی در «نمایش»/ نسخه کدام فیلم ها تازه شد؟


مدیر تامین شبکه «نمایش» تلویزیون اعلام کرد که فیلم های جدیدی از میان آثار خاطره انگیز سینمای ایران اصلاح رنگ و تصویر شده اند و قرار است به زودی در کنداکتور پخش شبکه قرار بگیرند.

- مدیر تامین شبکه نمایش تلویزیون اعلام کرد که فیلم های جدیدی از میان آثار خاطره انگیز سینمای ایران اصلاح رنگ و تصویر شده اند و قرار است به زودی در کنداکتور پخش شبکه قرار بگیرند.

امیرعباس اشرف مدیر تامین برنامه شبکه نمایش سیما درباره رویکرد تازه این شبکه در پخش فیلم های سینمایی که در هفته های اخیر به پخش نسخه اصلاح شده فیلم هایی چون آدم برفی و لیلی با من است منجر شده است، به خبرنگار مهر گفت: شبکه نمایش در هماهنگی با لابراتوار اداره کل آرشیو و اداره کل تامین برنامه خارجی است و نسخه های مختلف فیلم ها از این طریق ها در اختیار شبکه قرار می گیرد.

وی با اشاره به رویکردی که در اصلاح نور و رنگ فیلم ها در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: هر فیلمی که در ذهن و خاطره بینندگان باقی مانده است در دستور کار ما برای اصلاح و پخش قرار می گیرد تا مخاطب بتواند با کیفیت بهتری این آثار را ببیند.

تازه ترین فیلم های اصلاح شده؛ از مرز تا هیوا مدیر تامین شبکه نمایش با اشاره به فیلم های جدیدی که با تغییر کیفیت و اصلاح رنگ پخش خواهند شد، اعلام کرد: فیلم مرز به کارگردانی جمشید حیدری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه مرور خاطرات سینمایی در «نمایش»/ نسخه کدام فیلم ها تازه شد؟

ادامه مرور خاطرات سینمایی در «نمایش»/ نسخه کدام فیلم ها تازه شد؟