مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 23:252019-12-05سياسي

ضرورت ورود اقشار مختلف به تولید و اشتغال


مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: تمام اقشار در اوضاع کنونی کشور باید به حوزه اقتصاد وارد شده و زمینه تولید و اشتغال را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین وطن دوست در شورای خوداشتغالی و کارآفرینی حوزویان استان اظهار کرد: روحانیت معظم همیشه در عرصه های مختلف سیاسی فرهنگی در صف اول بوده و بر اساس فرهنگ دینی و مطالبات مقام معظم رهبری ضمن ایجاد باور دینی در مسائل اقتصادی نیز شریک  هستند.

وی افزود: امروز در شرایط جنگ اقتصادی و جنگ نرم قرار داریم و روحانیون باید در حوزه تولید و اشتغال متناسب با شعار سال(رونق تولید) مشارکت کنند.

وطن دوست گفت: رونق تولید در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی بوده و مورد تاکید مقام معظم رهبری به عنوان نقشه و چراغ راه  توسعه و پیشرفت کشور است.

وی ادامه داد: تمامی مسئولین کشوری این مسئله مهم را در چرخه برنامه و تصمیم گیری های اقتصاد کشور قرار داده اند و هدف اصلی آن ایجاد تغییرات اساسی در ساختار اقتصادی متناسب با ظرفیت ها و امکانات است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل تصریح کرد: برای اینکه در جنگ اقتصادی موفق و پیروز باشیم باید مهارت های لازم را یاد بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ورود اقشار مختلف به تولید و اشتغال

ضرورت ورود اقشار مختلف به تولید و اشتغال