مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 22:352019-12-05اجتماعي

کسب 2 رتبه برتر استانی توسط معلمان پژوهنده نهاوند


مدیر آموزش و پرورش نهاوند از کسب دو رتبه برتر استانی توسط معلمان پژوهنده این شهرستان خبر داد.

- علیرضا غلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در جریان برگزاری بیست و دومین دوره معلم  پژوهنده دو نفر از فرهنگیان این شهرستان موفق شدند رتبه های برتر استان همدان را به دست آورند.

وی گفت: برنامه معلم پژوهنده همه ساله با هدف گسترش فرهنگ پزوهش در میان معلمان و همکاران فرهنگی زمینه شکوفایی استعدادهای بالقوه و خلاقیت های معلمان و فراهم ساختن زمینه ارتقای دانش، مهارت و امکان بازآموزی آنها در سطح کشور برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند افزود: با توجه به اعلام نتایج بیست و دومین دوره این برنامه، طوبی ابراهیمی و اعظم کیانی از همکاران فرهنگی این شهرستان موفق به کسب رتبه ی برتر استانی در این برنامه شدند.

وی اضافه کرد: بر اساس ارزیابی گروه تحقیق و پژوهش اداره کل متبوع در بخش شهرستانی نیز طرح مشترک لیلا پیرایش و خدامراد قیاسی به عنوان رتبه اول، ماهرخ احمدوند رتبه دوم و زینب محمودی و مریم نوشادخت حائز رتبه سوم شهرستان شدند.

غلامی در پایان به برنامه های گرامیداشت هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست پژوهشی، مسابقه پرتاب موشک آبی، نواختن زنگ پژوهشی در مدارس، تقدیر از معلمان پژوهنده، برگزاری نمایشگاهی از دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 2 رتبه برتر استانی توسط معلمان پژوهنده نهاوند

کسب 2 رتبه برتر استانی توسط معلمان پژوهنده نهاوند