مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 22:152019-12-05سياسي

جشنواره تئاتر مساجد باید با رعایت شئونات این مکان مقدس برگزار شود


نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: جای هنر در مساجد خالی است اما هنرمند هم باید مسجدی باشد و در برگزاری جشنواره تئاتر بچه های مسجد شئونات این مکان مقدس کاملا رعایت شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسحد پنجشنبه شب با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، جمالی پور استاندار، ارزانی رییس ستاد فرهنگی هنری مساجد کشور، مومنی رییس حوزه هنری کشور، زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی کشور، حجت الاسلام سبحانی نیا مدیرحوزه علمیه قزوین، اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام رمضانی مسئول کانون های فرهنگی مساجد استان و جمعی از هنرمندان در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی با معرفی نمایش های برتر به کار خود پایان داد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در این مراسم گفت: خوشحالیم که قزوین میزبان هنرمندان عرصه مسجد است و امیدواریم هنرمندی شما در خدمت ارزشهای دینی و مردم مومن باشد.

وی افزود: جغرافیای فعالیت شما هنرمندان مسجد است لذا باید آداب مسجد را بدانیم که صاحب خانه خدای متعال است و آداب بندگی را رعایت کنیم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: شما هنرمندان متعهد مسجدی لازم است آبادانی دل خود را با همراهی خدا ممکن کنید زیرا دل آباد با یاد و نام خدا، کتاب و مرام الهی می تواند مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر مساجد باید با رعایت شئونات این مکان مقدس برگزار شود

جشنواره تئاتر مساجد باید با رعایت شئونات این مکان مقدس برگزار شود