مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 18:152019-12-05اقتصادي

تلاش برای پیمایشی کردن سهمیه بنزین تاکسی ها


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به گلایه مندی تاکسیرانان از سهمیه در نظر گرفته برای آنها گفت: سهمیه بنزین تاکسی ها در تهران بر اساس میزان کارکرد آنها خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن پور سیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به همراه مدیران زیر مجموعه این حوزه، با حضور در جلسه ارتباط مستقیم این هفته 1888 که روز چهارشنبه 13 آذر برگزار شد، به درخواست 273 شهروند پاسخ دادند.

مهمترین موضوعات درخواستی شهروندان در این جلسه به ترتیب مربوط به تغییر مسیر و اصلاح هندسی معابر، پیگیری جهت افزایش سهمیه بنزین تاکسی ها و موضوع پله برقی و آسانسور به ویژه در ایستگاه مترو شادمان بود.

پور سید آقایی در این جلسه، بخشی از رضایت مردم را در پاسخگویی مناسب و به موقع مقامات مسئول به درخواست های آنان دانست و ضمن تشکر از مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک از آنان خواست تا پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مردم را افزایش دهند.

وی با اشاره به سهمیه بندی بنزین و گلایه مندی تاکسیرانان از میزان سهمیه در نظر گرفته شده برای تاکسی ها گفت: سهمیه تخصیص داده شده به تاکسیرانان سهمیه اولیه بوده و با رویکرد مثبت وزارت نفت و کشور، مقرر شده تا این میزان سهمیه بر اساس گزارش هایی که ما ارائه میدهیم بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای پیمایشی کردن سهمیه بنزین تاکسی ها

تلاش برای پیمایشی کردن سهمیه بنزین تاکسی ها