مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 18:002019-12-05سياسي

مصلحی: تلاش استکبار برای از بین بردن فرهنگ جهاد و شهادت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی عصر امروز در مراسم یادبود حبیب روحی و 64 شهید والامقام دهستان چوکام با بیان اینکه انقلاب اسلامی مدیون خون پاک شهیدان است، - رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس با اشاره به تلاش استکبار برای از بین بردن فرهنگ جهاد و شهادت گفت: پی بردن به مقام و منزلت شهدا از توان و درک انسان و بعضی افراد خارج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی عصر امروز در مراسم یادبود حبیب روحی و 64 شهید والامقام دهستان چوکام با بیان اینکه انقلاب اسلامی مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: در دوران 40 ساله انقلاب اسلامی بار ها استکبار به دنبال نابودی نظام بود، ولی شهیدان با خون پاک و فداکاری خود اجازه چنین کاری را به دشمنان ندادند.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری مراسم یادواره شهدا در کشور گفت: استکبار سعی دارد فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه از بین ببرد و تنها راه جلوگیری از انجام این کار برگزاری مراسم یادواره شهدا است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به جایگاه شهدا در پیشگاه پروردگار تصریح کرد: پی بردن به مقام و منزلت شهدا از توان و درک انسان و بعضی افراد خارج است و انسان تا زمانی که به این جایگاه نرسد نمی تواند آن را درک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلحی: تلاش استکبار برای از بین بردن فرهنگ جهاد و شهادت

مصلحی: تلاش استکبار برای از بین بردن فرهنگ جهاد و شهادت