مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 17:152019-12-05سياسي

تشکر سفیر لهستان از اصفهانی ها


ماچیی فایوکوفسکی، سفیر جمهوری لهستان، با اشاره به میزبانی اصفهان از کودکان لهستانی در جریان جنگ جهانی دوم گفت: به عنوان سفیر لهستان، سرم را بالا می گیرم و بابت کاری که 77 سال پیش برای کودکان لهستانی انجام دادید از شما تشکر می کنم.

- ایسنا/اصفهان ماچیی فایوکوفسکی، سفیر جمهوری لهستان، با اشاره به میزبانی اصفهان از کودکان لهستانی در جریان جنگ جهانی دوم گفت: به عنوان سفیر لهستان، سرم را بالا می گیرم و بابت کاری که 77 سال پیش برای کودکان لهستانی انجام دادید از شما تشکر می کنم.

سفیر جمهوری لهستان در ایران، در آیین اعلام آغاز به کار نخستین رویداد بین المللی طراحی گرافیک اصفهان که عصر 14 آذرماه در عمارت سعدی برگزار شد، گفت: دیدن اصفهان برای هر هنرمندی ضرورت است و برای لهستانی ها به دلیل پیوند تاریخی شان با این شهر، ارزش بالایی دارد.

در تاریخی ترین لحظات و تاریک ترین سال های جنگ جهانی دوم، دست گرم و قلب مهربان اصفهان به کودکان لهستانی پناه داد و آغوشش را برای آن ها گشود.

ماچیی فایوکوفسکی، ادامه داد: به عنوان سفیر لهستان سرم را بالا می گیرم و بابت کاری که 77 سال پیش برای کودکان لهستان انجام دادید از شما تشکر می کنم.

وی با اشاره به اهمیت هنر اظهار کرد: هنر فرصتی را پدید می آورد تا فرهنگ ها با یکدیگر ارتباط بگیرند، چراکه هنر، زبان یکسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر سفیر لهستان از اصفهانی ها

تشکر سفیر لهستان از اصفهانی ها