مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 17:052019-12-05سياسي

پایان پنجمین روز نام نویسی دواطلبان انتخابات مجلس گیلان با 93 نفر


در پنجمین روز نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس 93 نفر در حوزه های انتخابیه گیلان ثبت نام خود را نهایی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید هاشم پور غروب پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت نام 93 داوطلب در پنجمین روز نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس، اظهار کرد: تا ساعت 19 امروز 88 مرد و پنج زن ثبت نام خود را برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نهایی کردند.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز ثبت نام از داوطلبان تا روز گذشته 139 نفر در حوزه های انتخابیه گیلان ثبت نام کرده بودند، گفت: در پایان پنجمین روز مجموع داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی گیلان به 232 نفر رسیده است.

هاشم پور با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 18 روز 16 آذر ماه ادامه خواهد داشت، افزود: احتمال تمدید این ساعت تا ساعت 24 همان روز نیز وجود دارد.

وی از داوطلبانی که علاقه مند به ثبت نام در این دوره از انتخابات هستند خواست تا برای تسهیل و سرعت بخشیدن به ثبت نام ها تمامی مدارک مورد نیاز را به همراه داشته و ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکند.

دبیر ستاد انتخابات گیلان با اشاره به پیش بینی 2 هزار و 560 شعبه اخذ رأی، گفت: استان گیلان با 16 شهرستان دارای 11 حوزه انتخابیه است که از این حوزه ها داوطلبان برای رسیدن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان پنجمین روز نام نویسی دواطلبان انتخابات مجلس گیلان با 93 نفر

پایان پنجمین روز نام نویسی دواطلبان انتخابات مجلس گیلان با 93 نفر