مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 15:252019-12-05سياسي

باید با روحیه جهادی در برابر دشمنان پیش برویم


با تمام وجود و روحیه جهادی و مسئولیت پذیری در برابر دشمنان پیش برویم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای اداری اصفهان گفت: در نگاه مدیریتی پاسخگویی در چهار حوزه شامل پاسخگویی به عموم مردم ، ارباب رجوع ، سلسله مراتب اداری و مشتری مداری لازمه عدالت اداری و قانون مداری مدیران عادل است.

وی با اشاره به اینکه مدیران عالی در همه سطوح و لایه های مدیریتی باید همراه و همگام با عدالت باشد افزود : ما حامی مدیرانی هستیم که با قدرت کار می کنند و اجازه نمی دهند کوچکترین خللی در نظام اداری ایجاد شود.

رییس دستگاه قضا افزود : ضرورت دارد مدیران با جسارت و شجاعت تا جایی که قانون به آنها اجازه دهد در میدان حضور پیدا کنند تا شاهد پیشرفت کشور باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی با تاکید بر اینکه باید با تمام وجود و روحیه جهادی و مسئولیت پذیری در برابر دشمنان پیش برویم افزود: در گام دوم انقلاب در عمل باید بگوییم ما می توانیم تا از تنگناهایی که دشمنان ایجاد می کنند در امان باشیم.

رییس دستگاه قضا با بیان اینکه آنچه که یک مجموعه را کارآمد می کند نظارت بر عملکرد های درون و برون سازمانی است گفت: شأن مدیریت، نظارت بر عملکرد هاست تا اینکه خدشه ای در نظام اداری بوجود نیاید و مردم باید احساس کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با روحیه جهادی در برابر دشمنان پیش برویم

باید با روحیه جهادی در برابر دشمنان پیش برویم