مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 15:252019-12-05سياسي

وزیر دفاع : خون شهدا، عظمت و عزت کشور را تداوم بخشیده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امیر سرتیپ امیر حاتمی، پیش از ظهر امروز در نهمین یادواره شهید شهریاری در زنجان، با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا از تاکیدات مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: بر اساس فرمایشات معظم له زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: تصور من از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری این است که به خاطر اهمیت و ارزش فرهنگ شهادت است، چرا که اگر در جامعه ای فرهنگ شهادت زنده نگه داشته شود، آن جامعه به استقلال، عزت و سربلندی پایدار خواهد رسد.

وی با تاکید بر تلاش و برنامه ریزی دشمن علیه کشورها با استفاده از سبقه تاریخی کشور مورد نظر افزود: مقاومت یک کشور در اقدامات دشمن بسیار تاثیرگذار است چرا که تصمیم گیری را برای دشمنان بسیار سخت می کند.

امیر حاتمی به شهرت نهضت امام حسین (ع) به مکتب شهادت اشاره و تصریح کرد: این مکتب با خون شهدا آبیاری شده و از این بابت است که یاد شهیدان کربلا گرامی داشته می شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی هم همواره یاد شهدای خود را گرامی داشته است، ادامه داد: به هر مقطعی از انقلاب که نگاه می کنیم، متوجه می شویم که خون شهید موجب نجات، عظمت و عزت کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع : خون شهدا، عظمت و عزت کشور را تداوم بخشیده است

وزیر دفاع : خون شهدا، عظمت و عزت کشور را تداوم بخشیده است