مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 15:252019-12-05سياسي

«ولایت» مسیری گسترده که اقشار مختلف را در دل خود جای داده است


استاندار لرستان با تاکید بر لزوم ارتباط نماینده ولی فقیه با اقشار مختلف گفت: راه ولایت یک راه وسیع است که خیلی ها را در دل خود جای می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید موسی خادمی امروز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، اظهار داشت: انشالله این جلسه شروعی هر چه بهتر برای توسعه استان پر ظرفیت لرستان خواهد شد.

وی به وظایف نماینده ولی فقیه در استان اشاره و عنوان کرد: وظایف نماینده ولی فقیه بسیار مهم و حساس بوده و به وظایفی خاص محدود نمی شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه احکامی که مقام معظم رهبری برای نمایندگان خود داشته اند، دارای چند نکته خاص است، گفت: یکی از نکات آن توجه به مردم هر استان است؛ مقام معظم رهبری تاکیدی که دارند این است که وجوه شاخص در فرهنگ هر منطقه برجسته شده و استمرار یابد.

خادمی با بیان اینکه هر استانی دارای یک ویژگی خاص است، افزود: لرستان نیز همانند هر استان دیگر دارای ویژگی های خاصی است و مردمی شیعه و علاقه مند به انقلاب اسلامی دارد که در برهه های مختلف همراه نظام بوده که البته تقویت این بعد مهم است.

استاندار لرستان گفت: مردم لرستان ولایی و به حق در مقابل جمهوری اسلامی تعظیم کرده و در همه عرصه ها همراه انقلاب و مدافع ارزش های نظام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ولایت» مسیری گسترده که اقشار مختلف را در دل خود جای داده است

«ولایت» مسیری گسترده که اقشار مختلف را در دل خود جای داده است