مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 15:202019-12-05سياسي

تلاش دولت فراهم کردن امکانات مناسب اقامتی برای زائران است


چهارمین جلسه کارگروه ملی زیارت عصر پنج شنبه به ریاست رییس دفتر رییس جمهور و با حضور کلیه اعضاء از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداران شهرهای زیارتی مشهد، - قم، شیراز و همچنین رییس سازمان حج و زیارت در محل استانداری مشهد برگزار و تصمیمات لازم برای فراهم کردن امکانات و تسهیلات لازم برای زائران اتخاذ شد.

محمود واعظی طی سخنانی در این نشست با بیان اینکه نیازمند راهبرد مشخص هستیم تا تصمیمات منسجم، کاربردی و عملیاتی در مورد زائران اتخاذ شود، گفت: مصوبات این جلسه باید در راستای کمک هر چه بیشتر و فراهم کردن تسهیلات لازم برای آرامش و آسایش زائران باشد.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان ضرورت برگزاری منظم جلسات و اتخاذ تصمیمات قابل اجرا در جلسات کارگروه ملی زیارت بر تلاش برای پذیرش زائران خارجی تأکید کرد و گفت: ورود زائران خارجی به کشور مزایای بالایی اعم از اقتصادی و فرهنگی دارد و رایزن های فرهنگی و سفارتخانه های ایران در خارج از کشور باید برای جذب زائران بین المللی فعال شوند.

دکتر واعظی تأکید کرد: می توانیم در این جمع با پیگیری های جدی تر و فعالانه و فعال تر شدن دبیرخانه دست به دست هم دهیم، تا بتوانیم اهداف خود را برای خدمت بهتر و شایسته به زائران محقق کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولت فراهم کردن امکانات مناسب اقامتی برای زائران است

تلاش دولت فراهم کردن امکانات مناسب اقامتی برای زائران است