مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 15:152019-12-05سياسي

رییسی: 6 هزار قبولی آزمون 96 تا پایان سال در قوه قضاییه جذب می شوند


6 هزار قبولی آزمون 96 تا پایان سال در قوه قضاییه جذب می شوند رییس قوه قضاییه با اشاره به مشکل کمبود نیروی انسانی، گفت: 6 هزار نفری که سال 96 در آزمون شرکت کرده و قبول شدند تا آخر امسال همه شان را جذب خواهیم کرد؛ علت تاخیر در جذب این افراد مشکلات مالی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابراهیمی رییسی عصر امروز در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان اصفهان اظهار داشت: توفیقی است که در این روز بسیار مبارک در جمع همکاران پرتلاشم در استان اصفهان باشم؛ گزارش ریاست کل دادگستری استان از اجرای سیاست ها و نکات مورد تاکید در این استان به ویژه توسط قضات قابل تقدیر و تشکر است.

رییس قوه قضاییه گفت: حقیقتا نیرو و امکاناتی که همکاران مطرح کردند، حکایت از کار و پرونده های زیاد در دادگستری است و همکاران با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند که با تلاش و پیگیری این امور را انجام می دهند که این گزارش ها حاکی از تلاش هایی است که در این دستگاه انجام می شود.

وی افزود: توجه به کرامت که در بین صحبت همکاران مطرح شده، شامل قاضی، وکلا، اصحاب دعوا و .

است و کرامت انسانی برای همه یک ضرورت است و همه دارای یک شخصیت انسانی هستند که باید مورد تکریم قرار بگیرند و صحبت آن ها باید توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: 6 هزار قبولی آزمون 96 تا پایان سال در قوه قضاییه جذب می شوند

رییسی: 6 هزار قبولی آزمون 96 تا پایان سال در قوه قضاییه جذب می شوند