مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 14:202019-12-05سياسي

علوم اسلامی نیازمند مسلح شدن به فناوری هوش مصنوعی است


نایب رییس شورای سیاست گذاری همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی گفت: علوم اسلامی با توجه به توسعه و مرزهای جدید پیش رو نیازمند مسلح شدن به فناوری هوش مصنوعی در مسیر اهداف خودش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حسین بهرامی ظهر پنج شنبه در نشست خبری همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی که در خبرگزاری حوزه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از رویکردهای مدیریت حوزه علمیه توجه به جنبه پاسخ گویی حوزه است و حوزه پاسخ گو در بیانات مدیریت حوزه علمیه مکرر شنیده می شود؛ حضور و نقش آفرینی حوزه علمیه در چشم انداز جمهوری اسلامی و بازآفرینی تمدن اسلامی نیاز به توجه به مرزهای جدید علمی و علوم اسلامی به خصوص فقه دارد.

وی با بیان اینکه تعریف درخت واره علوم و رشته های حوزوی در حال انجام است و حوزه علمیه با این نگاه در حال پیگیری است، افزود: یکی از محورهای مد نظر مدیریت حوزه علمیه استفاده از فناوری های مرتبط برای توسعه علوم اسلامی است که مهم ترین آن هوش مصنوعی است که پیشران توسعه خدمات علوم و حوزه های مختلف است؛ علوم اسلامی با توجه به توسعه و مرزهای جدید پیش رو نیازمند مسلح شدن به این فناوری در مسیر اهداف خودش است.

نایب رییس شورای سیاست گذاری همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی افزود: در موسسه اشراق جمعی از فضلای حوزوی و دانشگاهی زیر نظر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم اسلامی نیازمند مسلح شدن به فناوری هوش مصنوعی است

علوم اسلامی نیازمند مسلح شدن به فناوری هوش مصنوعی است