مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 14:102019-12-05اقتصادي

افزایش ظرفیت نورد فولاد مبارکه با تکمیل طرح نورد 2 فولاد مبارکه


با اجرای طرح نورد 2  مجتمع بزرگ فولاد مبارکه، چهار میلیون و 500 هزارتن به ظرفیت نورد کشور افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: این طرح فولادی از پایان سال گذشته مطرح شد و اجرای آن برای این شرکت بسیار ضروری است بطوریکه با اجرای آن چهار میلیون و 500 هزار تن به ظرفیت نورد کشور اضافه می شود.

حمیدرضا عظیمیان افزود: محصولات این طرح در صنایع نفت و گاز، خودروسازی، لوازم خانگی، ساختمانی و غیر کاربرد دارد و در افزایش کیفیت و کاهش هزینه موثر است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: امیدواریم در ماه های آینده به نتیجه برسیم و طرح نورد 2 با همکاری و پشتیبانی ایمیدرو بتواند در دو تا سه سال آینده به بهره برداری برسد.

حمیدرضا عظیمیان افزود: پس لرزه های بحران ارزی سال 96 در سال 97 ظاهر و موجب قفل شدن صنعت فولاد شد که آن پدیده امکان نقل و انتقالات پولی را دچار مشکل کرده بود.

وی گفت: با تدابیر رییس هیات عامل ایمیدرو و در ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با بانک مرکزی، همه مسائل حل و فصل شد و توانستیم به جلو حرکت کنیم و موفقیت های زیادی به دست آوریم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان افزود: این شرکت در 30 سال گذشته همواره روند افزایش ظرفیت، افزایش تولید و افزایش کیفیت را طی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت نورد فولاد مبارکه با تکمیل طرح نورد 2 فولاد مبارکه

افزایش ظرفیت نورد فولاد مبارکه با تکمیل طرح نورد 2 فولاد مبارکه