مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-05سياسي

ثبت نام از داوطلبان میاندوره ای خبرگان؛ از فردا


سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اعلام این که از فردا تا 21 آذر ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری آغاز می شود، به تشریح شرایط ثبت نام کنندگان در این انتخابات پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ آقای سیداسماعیل موسوی در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام از این افراد از فردا جمعه 15 آذر آغاز می شود و تا 21 آذر ادامه دارد.

وی با اشاره به این که ساعت ثبت نام از ساعت 8 صبح تا 18 خواهد بود، افزود: ثبت نام در 5 فرمانداری تهران، شیراز، قم، بجنورد و مشهد انجام می شود؛ علاوه بر این ستاد انتخابات کشور هم کار ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری را انجام می دهد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مدارک مورد نیاز برای داوطلبان مجلس خبرگان عبارت است از عکس، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی.

وی افزود: براساس ماده 3 قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری افرادی که داوطلب ثبت نام در این انتخابات هستند باید دارای این ویژگی ها باشند: اشتهار به دیانت و وثوق به شایستگی اخلاقی، اجتهاد در حدی که قدرت استنباط بعضی از مسائل فقهی را داشته باشد و بتواند ولی فقیه واجد شرایط رهبری را تشخیص بدهد.

آقای موسوی گفت: بینش سیاسی، اجتماعی و آشنایی با مسائل روز و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین نداشتن سوابق سوء سیاسی و اجتماعی از دیگر شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام از داوطلبان میاندوره ای خبرگان؛ از فردا

ثبت نام از داوطلبان میاندوره ای خبرگان؛ از فردا