مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 11:352019-12-05بين الملل

پوتین: توسعه نیروی فضایی آمریکا تهدیدی برای روسیه است


رییس جمهوری روسیه با ابراز نگرانی از توجه آمریکا به حوزه فضا تاکید کرد، کشورهای پیشرو در جهان به سرعت در حال توسعه سیستم های فضایی مدرن نظامی و ماهواره های دو منظوره هستند و روسیه نیز باید همان کار را انجام دهد.

- رییس جمهوری روسیه با ابراز نگرانی از توجه آمریکا به حوزه "فضا" تاکید کرد، کشورهای پیشرو در جهان به سرعت در حال توسعه سیستم های فضایی مدرن نظامی و ماهواره های دو منظوره هستند و روسیه نیز باید همان کار را انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ام اس ان بی سی ، اینطور به نظر می رسد که ناتو و روسیه حوزه جدیدی برای رقابت و کشمکش بر سر آن دارند که فضا است.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه هشدار داد، آمریکا فضا را به عنوان تئاتر عملیات های نظامی می بیند و توسعه نیروی فضایی آمریکا تهدیدی برای روسیه است.

پوتین در نشست با مقام های دفاعی در سوچی گفت: رهبری نظامی-سیاسی آمریکا علنا فضا را یک تئاتر نظامی در نظر می گیرد و قصد دارد تا عملیات هایی را در آنجا داشته باشد.

او افزود: ایالات متحده برای حفظ برتری استراتژیک در این زمینه در تشکیل نیروهای فضایی خود که در حال حاضر در مراحل آماده سازی عملیاتی هستند، سرعت داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: توسعه نیروی فضایی آمریکا تهدیدی برای روسیه است

پوتین: توسعه نیروی فضایی آمریکا تهدیدی برای روسیه است