مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 11:302019-12-05سياسي

زینل زاده: بهتر است تاجگردون مانند لاریجانی خداحافظی کند


کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت گفت: آقای لاریجانی در اوج بودند اما بهترین کار را کردند و این بود که گفت نیستم چون در حالت افول بودند و اگر می بود هم ضربه می خورد و هم به مملکت ضربه می زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، اردلان زینل زاده پس از نام نویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه گچسارن و باشت در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد:  با توجه به شرایط فعلی و الزامی که در جامعه  است تصمیم برآن گرفتم که در این دوره از انتخابات نام نویسی کنم.

 کاندید یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه گچسارن و باشت در پاسخ به این سوال خبرنگارکه چه کاستی هایی در این شهرستان بوده است که وارد صحنه انتخابات شده اید، افزود: هر انسان نقطه ضعف هایی دارد که  در ابعاد خُرد که سوای از مسائل و مشکلاتی که در ابعاد کلان مملکت وجود دارد  و  با توجه به سلایق اجرایی و نوع نگاه نسبت به اجراها در محلات و نگاه به آنچیزی که امروز در بین مردم وجود دارد و ابراز نگرانی می کنند این است که فرصت ها به یکسان نیستند و مردم در بعد خرد نگران آن هستند.

زینل زاده در پاسخ به خبرنگار دیگری که چرا عملکرد تاجگردون را مفید نمی دانید، گفت: خوب نیست نام فردی را بیاورید و اسم اشخاص را بیاورید چرا که هر کسی نقاط قوت و ضعف دارند و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زینل زاده: بهتر است تاجگردون مانند لاریجانی خداحافظی کند

زینل زاده: بهتر است تاجگردون مانند لاریجانی خداحافظی کند