مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-05بين الملل

حزب الله لبنان می تواند اسراییل را به عصر حجر برگردانَد


رسانه ها و تحلیلگران صهیونیست در جدیدترین گزارش ها و موضع گیری ها به توان نظامی قوی حزب الله لبنان که می تواند این رژیم را نابود کند، اذعان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یواو زیتون تحلیلگر امور نظامی یدیعوت آحارونت ضمن اذعان به توان نظامی حزب الله لبنان از آن به عنوان تهدید بزرگ و ارتشی بزرگ یاد کرده است.

این رسانه صهیونیست از اقدامات نظامیان صهیونیست که ناشی از هراس از جنگ آتی با حزب الله شامل ایجاد خاکریز و موانع برای در امان ماندن از موشک های مقاومت اسلامی لبنان خبر داده است.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی جروزالم پست هم در تحلیلی اعلام کرد: نیروهای حزب الله با کوله باری از تجربه از سوریه بازگشته اند و سلاح پیشرفته ای در اختیار دارند و توان موشکی و دقیق را هم باید به آن اضافه کرد.

حزب الله تهدیدی بزرگ برای اسراییل است.

این رسانه صهیونیست اذعان کرد: توان نظامی حزب الله به گونه ای است که می تواند، اسراییل را به عصر حجر بازگرداند.

آمنون ابراموویچ تحلیلگر کهنه کار کانال 12 رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد: اولین باری است که نتانیاهو درباره اوضاع امنیتی اسراییل راست می گوید.

وی به نقل از منابع امنیتی عالی رتبه رژیم صهیونیستی آورده است: اوضاع اسراییل در حال حاضر مشابه اوضاعی که در آستانه جنگ سال 1973 داشت، است و این را مسئولان بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان می تواند اسراییل را به عصر حجر برگردانَد

حزب الله لبنان می تواند اسراییل را به عصر حجر برگردانَد