مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-05سياسي

رحماندوست: به دنبال ادامه ی طرح هایم در مجلس نهم هستم


یک فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه همواره به دنبال برطرف شدن بی عدالتی های موجود در کشور بوده ام، درباره هدفش از ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: - در مجلس نهم طرح هایی را دنبال می کردم که بخشی از آنها باقی ماند؛ منتظر بودم مجلس دهم آن طرح ها را دنبال کند که این اتفاق نیفتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی رحماندوست نماینده اصولگرای مجلس نهم که ظهر پنج شنبه جهت ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری تهران حضور یافته بود در جمع خبرنگاران درباره هدف خود از کاندیداتوری در انتخابات مجلس گفت: در مجلس نهم طرح هایی را دنبال می کردم که بخشی از آنها باقی ماند؛ منتظر بودم مجلس دهم آن طرح ها را دنبال کند که این اتفاق نیفتاد.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال توسعه عدالت اجتماعی هستند، اظهار کرد: مدعی هستم که به دنبال توسعه عدالت اجتماعی اعم از معیشتی و امکانات تحصیل در سراسر کشور، آزادی های اجتماعی و همچنین ایجاد فضا برای نخبگان هستم؛ اما معلوم نیست که هنر اجرای این ادعا ها را داشته باشم یا نه.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: اگر به نطق هایم در مدتی که در مجلس بودم، مراجعه کنید می بینید که من همواره به دنبال این بوده ام که بی عدالتی های موجود برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحماندوست: به دنبال ادامه ی طرح هایم در مجلس نهم هستم

رحماندوست: به دنبال ادامه ی طرح هایم در مجلس نهم هستم