مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 10:152019-12-05اقتصادي

روزانه در مشهد 2 هزار تن زباله تولید می شود/کاهش 55 درصدی مراکز پسماند استان


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: روزانه در شهر مشهد حدود 2 هزار تن زباله تولید می شود که از این میزان 600 تن زباله در روز  توسط کارخانه تولید کود کمپوست پذیرش می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: روزانه در شهر مشهد حدود 2 هزار تن زباله تولید می شود که از این میزان 600 تن زباله در روز  توسط کارخانه تولید کود کمپوست پذیرش می شود.

ابوالفضل کریمیان در گفت وگو با ایسنا، افزود: با توجه به خطر آلوده سازی خاک به علت افزایش جمعیت، توسعه نامتوازن و فعالیت های مختلف در زمینه های گوناگون صنعتی و کشاورزی، اکنون موضوع چگونگی پیش گیری و کاستن از روند آسیب رسانی به خاک، بیش از همیشه اهمیت یافته است و در همین راستا، سازمان مپ شهرداری مشهد، در آستانه روز جهانی خاک، یک دوره آموزشی در زمینه حفاظت از خاک، با حضور کارشناسان محیط زیست استان، طی دو روز، برگزار کرد.

کریمیان افزود: طی این دوره، موضوعاتی چون نحوه مدیریت پسماند، چگونگی دفن آن و راهکارهای حفاظت از آلودگی خاک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سپس شرکت کنندگان ضمن بازدید از مجتمع صنعتی پسماند با روند عملی بازیافت و دفن زباله از نزدیک آشنا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه در مشهد 2 هزار تن زباله تولید می شود/کاهش 55 درصدی مراکز پسماند استان

روزانه در مشهد 2 هزار تن زباله تولید می شود/کاهش 55 درصدی مراکز پسماند استان