مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 10:002019-12-05بين الملل

دولت آمریکا برنامه تغذیه رایگان فقرا را قطع می کند


؛ دولت آمریکا قصد دارد به بهانه بهبود اوضاع کسب و کار و اقتصاد، حدود 3 میلیون نفر از فقرا را از برنامه تغذیه رایگان خارج کند.

نیویورک تایمز نوشت: دولت ترامپ رییس جمهور آمریکا با نادیده گرفتن ده ها هزار نامه اعتراض آمیز چهارشنبه قانونی را نهایی کرد که نزدیک به 700 هزار نفر را از برنامه تغذیه رایگان فدرال از طریق اجرای بازرسی درباره درآمد و سرمایه هایشان، محروم خواهد کرد.

این قانون که وزارت کشاورزی آمریکا در فوریه پیشنهاد داد، از ایالت های آمریکا می خواهد درباره وضعیت اشتغال بزرگسالان بدون معلولیت و فرزند تحقیق کنند؛ پیشتر فرمانداران به ویژه در مناطق دارای مشکلات اقتصادی به شکل معمول درخواست این افراد را برای دریافت کوپن غذای رایگان می پذیرفتند.

این وزارتخانه ادعا کرده است در دولت ترامپ اوضاع اقتصادی بهبود یافته است و در بازاری دارای فرصت های شغلی بسیار، دیگر کمک کردن به افراد بیکار و بزرگسالان بدون معلولیت ضرورتی ندارد.

انتظار می رود این تغییر قانون ظرف پنج سال نزدیک به 5.

5 میلیون نفر را از دریافت کوپن تغذیه رایگان محروم کند.

در حال حاضر، در یک ایالت بدون معافیت، بزرگسالان بدون معلولیت و فرزند نمی توانند بیش از سه ماه طی یک دوره 36 ماهه بیکاری یا مشارکت در یک برنامه کاری کوپن تغذیه رایگان دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آمریکا برنامه تغذیه رایگان فقرا را قطع می کند

دولت آمریکا برنامه تغذیه رایگان فقرا را قطع می کند