مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-05پزشكي

هزینه های حوزه بهداشت و درمان در فارس مدیریت شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در بخش دارو و تجهیزات کارهایی انجام دادیم که توانستیم بسیاری از هزینه ها را مدیریت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بهادر، صبح پنجشنبه در همایش روسا و معاونین غذا و داروی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی منطقه 5 کشور اظهار داشت: باید روی تجهیزات و دارو سرمایه گذاری کرده و وقت بگذاریم تا بسیاری از مصارف را کم کنیم، وی بیان کرد: البته دانشکده علوم پزشکی شیراز از سال های اخیر در قسمت دارو و تجهیزات کارهایی انجام داده که بر اساس آن توانسته بسیاری از هزینه ها را مدیریت کند و نمونه های مختلفی در این زمینه وجود دارد که می تواند در کشور به عنوان الگو مورد استفاده قرار گیرد.

بهادر در عین حال با اشاره به مشکلاتی که در زمینه برخی داروها و تجهیزات وجود دارد، از رییس سازمان غذا و دارو خواست بیشتر در این خصوص استان فارس را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، همایش دو روزه روسا و معاونین غذا و داروی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی منطقه 5 کشور با حضور دانشگاه های بوشهر، بندرعباس، شیراز، جهرم، فسا، لار، گراش و یاسوج برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های حوزه بهداشت و درمان در فارس مدیریت شد

هزینه های حوزه بهداشت و درمان در فارس مدیریت شد