مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 08:052019-12-05اقتصادي

نگاهی به محصول جدید نیسان آریا


نیسان موتورز به تازگی خودروی مفهومی جدیدی را تحت عنوان نیسان آریا معرفی کرده که گفته می شود دو سال آینده تولید و روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیسان موتورز که بدون شک یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی در جهان به شمار می رود، در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی توکیو 2019 از یک مدل خودروی مفهومی جدید رونمایی کرد که نظر و توجه خیل عظیمی از بازدیدکنندگان و علاقمندان را به سمت و سوی خود جلب کرد.

کانسپت و مدل مفهومی خودروی نیسان آریا (Nissan Arya) یک کراس اوور برقی و الکتریکی است که در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی توکیو 2019 رونمایی شد و همانطور که در اخبار و گزارش های منتشر شده شنیده می شود، قرار است تا دو سال آینده وارد مرحله تولید انبوه و عرضه به بازارهای جهانی شود.

ابعاد این خودرو به ترتیب زیر است: طول: 4.

6 متر عرض: 1.

92 متر با نگاهی به اعداد و ارقام مربوط به اندازه این خودرو می توان دریافت که کمی نسبت به نیسان ایکس تریل (Nissan X Trail) کوچکتر اما پهن تر است.

همچنین سقف آن حدود 100 میلی متر در مقایسه با آن کوتاهتر است.

بر اساس گزارش وب سایت Carscoops، گفته می شود این خودرو از فناوری نوین رانندگی خودران و بدون نیاز به راننده نیز برخوردار است که این امکان را به راننده خودرو می دهد تا در مسیری مستقیم بر اساس اطلاعات سیستم ناوبری قابلیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به محصول جدید نیسان آریا

نگاهی به محصول جدید نیسان آریا