مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 07:162019-12-05اقتصادي

بهره برداری از چند طرح در سیستان و بلوچستان با حضور وزیر راه و شهرسازی


با حضور وزیر راه و شهرسازی چند طرح عمرانی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد - ی مرکز سیستان و بلوچستان، محمد اسلامی هدف از سفرش به سیستان و بلوچستان را سرکشی از طرح های عمرانی در دست ساخت در حوزه وزارت راه و شهرسازی در این استان اعلام کرد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در این سفر فرودگاه جدید چابهار را پایه گذاری خواهیم کرد ، افزود : توسعه محور شرق برای ما اهمیت بسیاری دارد و سعی می کنیم این کریدور را به صورت همه جانبه فعال کنیم.

اسلامی افزود: برای بخش راه آهن بیرجند به زاهدان در حال انجام مذاکره هستیم و امیدواریم با این کار توسعه محور شرق زودتر محقق شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در این سفر شهر جدید تیس را افتتاح می کنیم تا زیرساخت های توسعه در این منطقه قوی تر شود.

وی افزود: مصمم هستیم جاده های اصلی در شمال و جنوب سیستان و بلوچستان را به شبکه بزرگراهی متصل کنیم و به طور مثال در محور زاهدان - خاش پیمانکار برای ساخت باند دوم در حال فعالیت است.

به گفته سالارزهی مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، وزیر راه و شهرسازی در این سفر با نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهد کرد.

بازدید از راه آهن و محور ترانزیتی زاهدان - چابهار، کلنگ زنی شهر جدید تیس و فرودگاه چابهار، بازدید از حاشیه این شهر اقیانوسی و ساختمان شهر ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از چند طرح در سیستان و بلوچستان با حضور وزیر راه و شهرسازی

بهره برداری از چند طرح در سیستان و بلوچستان با حضور وزیر راه و شهرسازی